Wednesday, March 20, 2013

STARS + SATIN

It's been a while since I last posted a picture of what I'm wearing ... so there you go!  The latest addition in my wardrobe : a satin-silky midnight blue varsity jacket +  a golden stars constellation necklace. They're just both from h&m and I think they look great worn together. I'm completely in love with the jacket, the quality is great and it's such a versatile piece that goes with everything.

☆★☆★☆

Cela faisait un petit moment que je ne postais plus de photos de mes vêtements ... alors voici! Les dernières acquisitions dans mon dressing : une veste bleu-marine en satin-soie de style varsity + une rivière d'étoiles dorées. Toutes deux proviennent d'h&m et je trouve qu'elles rendent vraiment bien portées ensemble! J'adore cette petite veste, dont la qualité est au rendez-vous et qui est très versatile donc va absolument avec tout.

No comments:

Post a Comment