Thursday, April 4, 2013

WHAT TO WEAR



                

I already mentioned my curiosity for &otherstories in an earlier post.
Now that the website is up and running I took some time to browse on the different sections - very user-friendly - and to come-up 
with my ideal selection for a first shopping trip. It turned out to be a modern nineties look but with a focus on timeless essentials. 
If I had to pick just one piece, it will definitely be the bracelet, reminescent of Le Clou from Cartier. 
-
J'ai déjà parlé de ma curiosité pour &otherstories dans un post précèdent.
Maintenant que l'e-shop est bel et bien lancé, j'ai pris le temps de parcourir leurs différentes sections - très faciles de navigation -
et de composer ma sélection idéale pour un premier shopping chez eux. Cela a donné un look actuel d'inspiration 90's avec un focus sur des pièces intemporelles. Si je devais n'en choisir qu'une, ce serait sans hésitation le bracelet, avec un petit air du Clou de Cartier.

No comments:

Post a Comment