Wednesday, April 24, 2013

MON LOOK


































An everyday look screaming Summer but still wearable now.
I find that wearing colours can be difficult at times. When picking a colourful garment, I always make sure the colour is super luminous, the cut is perfect and the fabric has a luxurious feel. Otherwise, i just know I won't wear it. This pink shirt ticks all the boxes.
Plus, it reminds me of the iconic Yves Saint-Laurent vintage blouses and its shocking pink shade is very Schiaparelli.
Love to clash it with denim, leopard print, a turquoise bracelet and a peruvian style bag.
shirt & denim : h&m / stilettos & bag : zara / 'do brazil' bracelet : Aurélie Bidermann / sunglasses: RayBan
-
Un look pour tous les jours, dans un mood très estival mais portable dès maintenant.
Je trouve parfois difficile de porter des couleurs. Quand je choisis une pièce de couleur, je fais attention à ce que le coloris soit hyper lumineux, la coupe parfaite et que le tissu ait un toucher luxueux. Autrement, je sais d'avance que je ne la porterais pas. 
Cette chemise rose indien remplit toutes ces cases, avec un petit air des blouses vintage Yves saint-Laurent et son coloris shocking pink très Schiaparelli. J'aime bien la décaler avec un jean, du léopard, un bracelet turquoise et un sac de style péruvien.
chemise & denim : h&m / escarpins & sac : zara / bracelet 'do brazil' : Aurélie Bidermann / lunettes solaires: RayBan

No comments:

Post a Comment